-

Fredag: Karro kom till mig på kvällen då snackade vi lite och tog det lungt. Sen cyklade vi till gojjan för att köpa milkshake och efter det gick vi och hyrde film och köpte morötter gurka dipp och läsk. Vi kollade the horse man den var ganska bra faktiskt.

Lördag: På dagen städade jag mitt rum och fixade lite. Sedan skjutsade pappa mig till emma och påvägen dit hämtade vi upp karro. Därifrån gick vi till coop och sen till statolil för att köpa godis. Sen gick vi till mig och poppade popcorn kollade film och pratade. Sen kom Johan och emil också ett tag. Vid elva for jag till byn.


Idag:
Vaknade vid tio då for jag och en massa till skogen och grillade och körde skoter. Jag kom hem vid 6 då duschade jag och nu sitter jag här och ska strax slå på ett simpsons avsnitt. pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0