13e Augusti

Idag har jag inte gjort nått speciellt, var på den nya skolan som jag ska börja på och träffade rektorn min nya mentor som visade mig runt osv. Hanna for föresten tidigt idag på morgonen till cypern så imorgon ska jag nog gå en sväng med emilia på stan. Skolan börjar på onsdag här alltså fem dagar tidigare än i gällivare så det känns väl inge vidare. Tänkte bara göra en uppdatering, den har ju faktiskt blivit lite bättre nu tycker jag.

Snart börjar fredag den 13e så ska kolla den, puss!

Kommentarer
Postat av: Kristin Jonsson

Hejsan=) kika gärna in på min blogg och gillar du det du ser tveka inte att börja följa den! jag följer alla som följer mig=) kramisz

2010-08-19 @ 16:26:48
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0