Bläääää

Nu är det ändligen jullov!! Så jävla skönt alltså! Det dåliga är att jag fick veta mina betyg idag och dom var verkligen skit dåliga, jag har aldrig haft så dåligt som nu. Så nu lutar det väldigt mycket mot att jag flyttar tillbaka till gällivare faktiskt.  Efter avslutningen åkte jag sofia och Mercedes till liljeholmen och köpte lite julklappar och åt tacos. Vi åkte sedan också in till stan en sväng och köpte de sista klapparna.

På torsdag morgon flyger jag till gällivare villket kommer bli grymt, det känns som att jag inte har varit där på typ år. Nyår kommer försten att bli super! Jag kommer spendera det med mina fina vänner och ha jääääävligt kul!

Nu ska jag kolla lite desperata hemmafruar och käka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0