Lördag

Dagen har varit väldigt bra. Jag åkte vid elva till skanstull med Emilia och åkte till idolernas hotell. Vi var där i några timmar och träffade de. Pratade med Daniel ett bra tag också, jävlar villken snygg kille det där är alltså. Lägger upp några bilder så fort emilia skickar dom. Helgen har varit väldigt lugn, villket känns jävligt skönt med tanke på de senaste helgerna. Jag har gått och blivit sjuk IGEN, blir fan alltid sjuk här i stockholm. Jag kan också skylla på att anledningen till att jag inte har bloggat i veckan är för att jag har varit tvungen att plugga som ett psyk.

Nu ska jag sätta på några desperate avsnitt och dricka lite must, hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0