Rubrik

Jag är jävligt arg nu. För att jag fick veta mitt betyg i engelska i dag och jag har bara g i det. Känns inge vidare. Bläää allt i skolan är så jävla svårt här i stockholm jämfört med hur det var i gällivare. Inte nog med det så har jag allt i kemi och fysik på engelska dessutom och det gör ju inte saken lättare.

Om mindre än en vecka så är det jullov! Jag åker sen två dagar efter alltså på torsdag nästa vecka till gällivare. Ihelg har jag ingen aning om vad som händer förmodligen inget, eftersom både mercedes och sofia har utegångsförbud och jag hade tur som slapp det. Så jag kommer har tråååååk ihelg. Nu ska jag vänta tills klockan blir precis 00.00 så jag kan säga grattis till min söta vän karolina som fyller år och sedan sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0