rubrik

ÅHHH jag får damp! För nu har den där ungen som jag berättade om som spelar fiol 24/7 här, ja nu har han börjat spela dragspel och trumpet och det hörs ju inte lite mycket! och han sitter ju alltid ute och spelar, kan han inte bara gå och stänga in sig någonstans? Nä nog om det idag har det inte hänt nått speciellt det vanliga ungefär badat solat, var också och färgade ögonbrynen och fransarna igen sen gick vi till mammas kompis och satt där ett tag nu på kvällen. Om tre dagar åker jag föresten hem woho!

Min snälla vän karolina wennström ska också köpa biljetter till mig till pdol nu eftersom jag inte hinner. Ska kolla vidare på fb och sånt nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0