Fredag 14e Maj

Igår på dagen låg jag i sängen hela dagen för jag mådde inte bra. Sen vid fem åkte jag till sakajärvi för jag mådde bättre , jag red Vinur för första gången och det gick väl sådär. Sen for jag hem och åt fixade mig och efter det skjutsade pappa mig till coop där jag mötte upp karro och johanna. Vi cyklade alla på min cykel till karro. Där var vi ett tag och spelade spel och vid elva cyklade vi till statolil och sedan till mig och där sommade alla.

Vi vaknade vid tolv och då steg vi upp och gjorde varmkov och sedan gick vi tillbaka till sängen och kollade lite på datan. Dom for hem nyss och nu ska jag sätta på en film och krypa ner under täcket. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0