Onsdag

Min dag har idag bestått av plugg och desperate houseviwes mer är det har jag inte gjort förutom skolan. Ihelg är det nog helt säkert att jag kommer med på flyget men meningen var att jag skulle åka imorgon kväll men det fanns inga platser kvar på det flyget så jag får ta det som går på fredag morgon istället, men att behöva kliva upp klockan fem på morgonen är inget jag ser fram emot. Helgen kommer förövrigt att bli toppen! Jag kommer få träffa johanna och hanna som jag inte har träffat på typ hur länge som helst också.

Jag var i söndags och kollade den nya harry potter och den var faktiskt inte så bra som jag trodde. Nä nu måste jag fan plugga kemi och det gör inte saken lättare att vi har allt i kemi på engelska desutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0