Söndag

Gårdagen var riktigt bra faktiskt. Jag övernattade hos karro och vi låg och chillade i sängen och kollade dh ett bra tag innan Jacob ante och pilsner kom. Dom stannade inte speciellet länge och då for vi till mig. Då fixade vi oss lite snabbt och satt och hade det tråkigt ett tag innan vi for och mötte martin på statiol. Efter det tog jag och karro bussen och tanken var att vi skulle fara till henne men då träffade vi några freeeena pööjkar på bussen och åkte med dom vidare till jacob och där var vi resten av kvällen.

Idag ska jag åka med min pappa till byn en sväng, efter det får jag se vad som händer blir ju säkert att vara med min vän karro idag men vad vi hittar på får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0