Talking to the moon

Idag har jag inte gjort ett skit villket jag inte har gjort sen i måndags förutom skolan då. Det är sjukt hur mycket vi har i skolan just nu jämfört med hur jag hade på sjöpen. Den här veckan har jag inte alls varit på bra humör, jag har gått runt och varit sur utan någon anledning. Jag har också ingen jävla aning om jag ska bo kvar här eller flytta tillbaka till gällivare. Jag trivs ju väldigt bra och så här men jag saknar grymt mycket pappa och mina vänner i gällivare. Mina betyg har också sänkts ganska mycker här, varför vet jag inte fast jag pluggar som ett psyk. Tanken var från början när jag flyttade hit att jag skulle komma tillbaka till gällivare efter två-tre månader. Men nu vet jag fan inte har jag ska göra.

Imorgon kommer det bli en bra dag iallafall för att då åker jag till gällivare, flyget kommer iförsäg inte bli så bra eftersom jag är så grymt less på att flyga nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0