Bara för att jag har grymt tråkigt just nu.

Jag har insett att min senaste kyss: var med en snygg person som jag inte känner
Jag lyssnar på: gubben i lådan
Jag pratar: ibland väldigt mycket
Jag tycker om: många saker
Jag avskyr när folk: bara tänker på sig själv.
Min bästa vän är: några fina personer
Min fösta vän heter: hanna sholman och som fortfarande är min bästavän
Kärlek är: något fint
När jag borstar tänderna: går jag alltid runt och gör en massa andra saker samtidigt
När jag lagar mat: så blir det ganska bra faktiskt
Jag tänder på: brunetter och snygga kläder 
Det sexigaste yrket är: nått jag inte vet 
Det är charmigt när: killar är lite blyga
Jag är rädd för: när folk snyter sig, haha
Den värsta känslan är: att vara ensam 
Den bästa känslan är:
när man .
Jag är bäst på: att lura karro.
Jag är sämst på: att rita.
Om jag var ett djur skulle jag vara: en elefant, haha nej men jag vet inte.
Jag kommer alltid att vara: Ap.
Det finaste som finns är: mina vänner och familj.
Sommaren har: varit hur grym som helst!
Sist jag grät var: ett bra tag sedan.
Jag kan inte: komma på vad jag ska skriva här.
Jag kan: bli väldigt arg utan att ha en anledning att vara det.
När jag vill tänka går jag: in i mitt rum och sätter på musik på högsta volym.
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka och chokladbollar.
Min mobiltelefon är: en sak som jag inte skulle kunna vara utan.
När jag vaknar på morgonen: kollar jag alltid på mobilen det första jag gör. 
Innan jag går och lägger mig: kollar jag också alltid på mobilen en sista gång.
Just nu tänker jag på att: karro snart kommer hit och att det snart är lov!
Bebisar är: jobbiga.
Idag har jag: inte gjort så värst mycket.
Ikväll ska jag: sova sött.
Imorgon kommer jag: att vara i skolan.
Jag vill verkligen: ha min katt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0