RUBRIK

Igår åkte jag till stan med sofia och mercedes vi gick runt och kollade i affärerna och sedan tog vi en fika. Jag åkte sedan hem och fixade mig lite, när klockan blev sju så gick jag och mötte flickorna igen plus julia som också var med. Vi drog till berget där det inte var så mycket folk i början men sedan kom det fler och fler under kvällens gång. Vi träffade också kalle och eddie som jag förövrigt inte har träffat på hur länge som helst. Kvällen slutade iallafall med att vi och några andra drog till donken och satt där ett litet tag tills vi sedan gick hem.

Imorgon åker jag hem till gällivare där jag inte har varit i på år känns det som! Får bara hoppas på att jag kommer med flyget imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0