TILLBAKA I SVERIGE

Nu är jag tillbaka efter en grymt bra vecka i Kreta. Vädret där var på super bra alla dagar utom en så det har varit sjukt skönt där, hela vecka bara rann iväg så hade gärna stannat där några extra veckor. Planerna ändrades så jag stannar kvar i Stockholm till söndag så jag spenderar min valborg här istället som förmodligen kommer att bli riktigt bra. Att ha haft två veckors påsklov har inte heller suttit fel, nackdelen är bara att jag nu säkert kommer ha flera läxhögar som ligger och väntar på mig eftersom jag råkade glömma allt på skolan innan jag for. Föresten så måste jag också bara säga att nu under veckan som varit så har jag nog ätit mitt livs godaste frukost någonsin som var på hotellet, den var så sjukt god alltså!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0