13/8-2011

Igår var en väldigt rolig kväll en av den bästa på länge faktiskt. Jag Sofia och Mercedes drog till sockberget igår kväll och träffade Amanda och Dani på bussen som också skulle med. När vi väl kom dit var det inte speciellt mycket folk med det kom mer och mer under kvällens gång. Jag träffade också en hel del ansikten som jag inte har träffat på riktigt länge, vi kom inte hem alldeles för sent och då somnade tre trötta tjejer hos Mercedes. Idag har jag mått som jag förtjänat efter igår så jag har bara tagit det lungt hela kvällen med Sofia till mitt sällskap.

Nu ska jag titta på sagan om ringen som är på tv:n, slänger också upp några halv dåliga bilder som jag lyckades fota från igår kväll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0