25 AUGUSTI 2011

Känns som att det kanske vore dags för en uppdatering eftersom det var ett tag sedan. Kan berätta lite om vad som har hänt sen sist. Har umgåts med en del härliga stockholmare och lärt känna flera nya. Hann också träffa Emilia som jag inte träffat på ungefär ett halvår, vi tog en shopping runda på stan och sedan lite fika. Var även på ung 08 där vi dansade och hade det roligt! Sedan i lördags drog jag och några fina flickor och pojkar till The voice för att titta på Chris Medina och gänget. I söndags åkte jag hem och dagen efter var det dags för skola, nu är det bara ett år kvar på grundskolan! Mina två fina vänner Karolina och Johanna har också lämnat Gällivare för att bli lulebor, vilket inte är det roligaste. 

Sjuk har jag också blivit så idag blev det ingen skola för mig. Nu ska jag lägga mig under täcket med ett avsnitt av Prison break. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0