HEEEEEEEEEELGEN

Helgen har varit som de flesta andra helger här i gällvare, villket är att det inte har hänt speciellet mycket. Men i fredags drog jag och Karro till Jacob och efter ett tag kom också Emil dit. Vi gick då till konsum och köpte en massa godis eftersom Jimmy fyllde år så då tog vi bussen till honom. När vi kom dit bjöds vi på en sjukt god tårta och sedan gick vi vidare till Ante men var inte där länge alls och tog istället bussen till Gällivare. Vi drog till min granne Kim och chillade där ett tag. På Lördag morgon åkte vi till Purnu och sedan till Hakkas för att köra skoter. Jag lyckades i alla fall med  att välta med skotern så att Karro flög av, haha. På Lördag kväll hände det inte speciellet mycket, tanken var att vi skulle ha Harry Potter-marathon med Emil och Jacob men det sket sig.
Idag väntas en hel dag med att skriva svenska analysen och imorgon får jag hoppas på en bättre dag eftersom det är min födelsedag då.

Snodde en bild från karros blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0