LULEÅÅÅÅÅÅÅ

Skolan idag var inte lång, vi fick sluta redan vid halv ett. Eftersom att det var minnestund för Anton. Minnesstunden var väldigt fin, med mycket tårar och det kom hur mycket folk som helst dit. Efter det gick jag och Hanna på sofias kök och tog varsin grillad baguette och sedan tog jag bussen till Karro. Hos henne tog vi det bara allmänt lungt och tittade film eller det var nog mest hon som kollade eftersom jag sommnade ganska fort.

Imorgon tar jag karro och Johan bussen till lule och stannar där över helgen hos Karros kusin, och det känns som att helgen kommer bli väldigt grym! Nu ska jag slå i gång ett oth avsnitt och sedan sommna till det. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0