Helgen

Helgen i Luleå har varit riktigt bra! Vi tog bussen dit i fredags men vi fick spendera halva bussresan på golvet eftersom att bussen var helt full. Vid åtta var vi framme i rutvik och efter någon timma bestämde vi oss för at dra till Kalle där Marcus också var. Orkar inte berätta så mycket mer om den kvällen, men roligt hade vi det i alla fall.
Igår på Lördagen åkte jag, karro, johan och Anton in till stan och åt och kikade runt lite i affärerna. Vi åkte tillbaka till rutvik och tog det lungt där ett tag. Sedan kom Marcus och lite senare kom Kalle och plockade upp oss med epan. Jens kom också och de andra hoppade in i hans epa medans jag och karro åkte runt med Kalle i hans. Efter några timmars av åkande, så vid tolv drog vi till Marcus och chillade hos honom ett tag. Nångång efter ett så åkte vi tillbaka hem till Anton och kollade film. Helgen har som sagt varit grym! och det var verkligen inte roligt att åka tillbaka till gällivare.

Nu ska jag dra igång ett oth avsnitt och sedan packa upp min väska. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0