RUBRIK

Jullovet är snart slut, hade gärna haft några extra veckor till. Jag åker i alla fall imorgon till stockholm alltså på söndag och sedan på onsdag börjar redan skolan. Har funderat på om jag ska flytta tillbaka till gällivare eller inte och det blir troligtvis att jag kanske flyttar tillbaka.

Igår var jag med mina fina vänner karro och johanna, vi var först hos karro och sedan på kvällen tog vi bussen till gällivare. De stannade sedan över natten hos mig. Vi alla tre låg och trängdes hela natten i min säng villket inte var så speciellt skönt att ligga ihop tryckt mot en vägg hela natten. Nu ska jag torka och platta håret och sedan slå igång lejonkungen i väntan på att karro och johanna kommer.

Slänger upp två bilder från nyår också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0