Test

Har du pojkvän/flickvän? - nej

Har du hånglat med någon 2010? - ja

Har du kramat någon 2010? - ja

Har du hatat någon 2010? - ja

Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? - ja

Är du kär nu? – nej

I vem? -

Kan du vissla? - ibland går det

Äger du mer än 5 par string? - ja

Äger du mer än 10 par string? - nej
Äger du mer än 15 par string? - nej

Äger du en mascara? – ja

Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - nej

Är du en fjortis? – nej

Är du emo? – nej

Är du brat? - nej

Gillar du vältränade killar? - det är hyfsat nice, ja
Gillar du tjocka/överviktiga killar? - nej

Gillar du nörd-killar som pluggar? – nja, inte för mycket
Gillar du tjejer? - som vänner, ja

Har du över 10 bhar? - det tror jag
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? – nej
Kan du köra skoter? – jadå, är faktiskt ganska bra på det också

Kan du leka apa? – ja

Är du brunett? - yes

Är du blond? - nej

Har du haft svart hår/har du just nu? - nej

Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? – det tror jag nog
Vad har du på dig för underkläder – bh och trosor

Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? - över 18 i alla fall

 

SENASTE

Vem fick du sms av senast? – karro

Vem skickade du sms till senast? - karro

Vem ringde dig senast? - emma stenström

Vem hånglade du med senast ? – en frän stockholmare

Vem pussade du senast? – karro skulle jag tro
Vem kramade du senast? –  samma som ovanför

Vad drack du senast? -  trocadero

När däckade du sist? –

Är du allergisk mot någoting? – nej

 

Namn:

- Smeknamn: ap

- Födelseplats: Gällivare

- Ögonfärg: gröna/blå

- Hårfärg: brun
- Längd: 165 skulle jag tro

- Skostorlek: 38

- Vikt:  ingen aning

- Höger- eller vänterhänt: höger

- Stjärntecken: fisk

- Skor som du bar idag: converse

- Rädsla: ensamhet

- Målsättning: inte en aning

- Din första tanke när du vaknade imorse: inte fan kommer jag ihåg
- När somnade du: 4

- Pepsi eller Coca Cola: cola

- McDonalds, Max eller Frasse: MAX!
- Adidas eller Nike: adidas

- Choklad eller vanilj: choklad

- Svär du: väldigt ofta

- Sjunger du: nej

- Duschar du varje dag: ja

- Röker du: inte speciellet ofta

- Gillar du skolan: skolan suger! men min klass är grym
- Tror du på dej själv: ja

- Blir du åksjuk: ibland i bussar

- Tycker du att du är hälsosam:  nej

- Gillar du åska: nej

- Spelar du något instrument: nej

 

Har du under den senaste månaden..

- Druckit alkohol: - nejdå inte alls..

- Rökt: - nej inte alls..

- Gått på dejt:  nej

- Shoppat:  ja

- Ätit en hel ask müsli: nej

- Ätit sushi: nej

- Stått på scen: nej

- Blivit dumpad: nej

- Skejtat: nej

- Färgat håret: ja

- Stulit något: - nej

 

Har du någonsin..

- Däckat eller varit jättefull: aha

- Blivit upptäckt under "akten": nej

- Blivit kallad hora: ja

 

I framtiden..

- Hur gammal vill du vara när du gifter dej: ska inte gifta mig

- Namn på barn: har inte heller tänkt skaffa barn så.

- Ditt drömbröllop: ?

- Vad vill du bli när du blir vuxen: rik

- Antal människor du skulle ge ditt liv för: de närmsta

- Antal CD skivor du äger: inga tror jag

- Antal piercings: just nu bara öronen

- Antal tatueringar: 0

- Antal gånger har du varit med i tidningen: några fånger när jag var liten

- Antal saker du ångrar: nå finns det några saker
 

Brukar du..

- Titta dej själv i spegeln?  ja

- Gnälla: det händer väl
- Skrika: ibland

- Sova: ja

- Ha ångest:  nej

- Skada dej själv med flit:  nej

- Vilja dö: nej

- Drömma mardrömmar: ibland

- Drömma sexdrömmar:  nej

- Ta droger: nej

- Försöka vara annorlunda: nejdå
- Klä dig i svart: ja

- Gå till kyrkan: nej

- Gå i skolan: ja

- Röka:

- Ljuga:  nä, bara om jag måste

- Hata folk: ja det händer faktiskt
- Lita på folk: ja, de jag vet att jag kan lita på

 

När..

- Åt du senast middag: idag

- Läste du en bok senaste:  läser aldrig
- Köpte du något senast: idag

- Svor du senast: minns inte

- Sjöng du senast: för inte så länge sedan
- Klagade du senast: nyligen
- Är det sommarlov: till sommaren?

 

Vem..

- Saknar du: sofia och mercedes
- Vill du döda: ingen

- Rörde dig sist: karro

- Vill du slå: ingen just nu
- Vill du kittla: karro och tänkte gå och göra det alldeles strax

- kramade du sist: karolina

- Skrek du till sist: kan ha varit pappa

- Vill du vara som: mig själv

- Sårade dig senast: kommer inte ihåg

- Vill du bli galet full med: några roliga

- Fick du sms från senast: karro fortfarande

- Ringde dig senast: fortfarande emma

 

Har du..

- För många vänner: nej det kan man inte ha

- Förföljesemani: nej

- Tvångstankar: nej

- Någon annan psysik sjukdom: nej

- Skadat någon: ja

- Färgat håret: ja

- Brutit några ben: nej

- Egen dator: ja

- Gjort bort dig rejält: ja verkligen

- Bra självförtroende: både ja och nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0