FRAMME

Nu ar jag antligen i Ukraina efter en valdigt long resa. Forst var flyget forsenat over fem timmar so innan vi var framme i huvudstaden var klockan ungefar helv tre pa natten. Vi missade darfor vorat andra flyg som skulla ta oss till min moster so vi var tvungna att sova po hotell. Efter bara nogra timmars somn klev vi upp halv sju till flyget som skulle ta oss vidare. So idag har jag varit sjukt trott men jag tvingade mig sjalv att folja med de andra till stranden for att bada och sola vilket var valdigt skont.

Vi ska stanna hos min moster i tre dagar tror jag, sedan aker vi till min mormor som bor ungefar 30 mil bort och stannar der resten av veckorna. Det blir nog en tidig kvall for mig idag skulle jag tro. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0