2011-06-09

Nu är jag ännu en gång helt ensam i kullen, men inte länge till. De flesta 95or inklusive min sambo för tillfället, Karolina wennström är och partajar på nordan just nu. Känns lite sådär små tråkigt att jag inte var född några månader tidigare. Jag har fotat en hel del med bilder från balen med Karolinas kamera så det kommer förmodligen upp lite bilder så fort jag får in dem på datan. Den efterlängtade avslutningen är imorgon och det ska bli så himla skönt! Sedan mot kvällen så kommer det förmodligen bli hur roligt som helst, är faktiskt riktigt taggad! Ska invänta Karolina tills hon kommer hem, tills det ska jag dra igång några avsnitt av chuck. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0