2011-06-24

De senaste dagarna har jag mest spenderat med Sofia och även lite annat folk. Har också hunnit gå på stan en hel del och hittat en massa fint! Idag drog mamma med mig till sankt eriksplan där jag fick någon massage för benen som gjorde sjukt ont. Lite senare på kvällen tog jag bussen till Sofia och tog det lungt hos henne, vi promenerade sedan till donken och tog varsin glass och paj. Jag har också hunnit med att bränna mig i solariet och såg då ut som en tomat imorse. Om exakt två veckor åker jag till Ukraina och säger hej till släkten i nästan tre veckor, det ska bli så skönt att komma till en riktig värme eftersom det har regnat nästan varje dag här i Stockholm.

Nu ska jag slå igång ett avsnitt av gossip girl och somna till det. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0