STOCKHOLM

Har varit borta från bloggen ännu en gång ganska länge. Men jag kan berätta lite om vad som har hänt de senaste dagarna. I fredags var vi några flickor hos oss i kullen och hade det väldigt trevligt. Vi for till gällivare en sväng på lite äventyr, kommer inte riktigt ihåg när vi kom hem. Efter några få timmars sömn så klev jag upp tidigt på morgonen för att städa och efter ett tag kom pappa och skjutsade mig hem. Låg i sängen hela dagen och mådde som jag förtjänade efter gårdagen. Hanna kom sedan och gjorde mig sällskap. Idag så fick jag kliva upp ännu en gång ovanligt tidigt och åkte till farmor och farfar en sväng. Tog eftermiddags flyget till Stockholm och var hemma i lägenheten strax innan nio. For nästan direkt ut och träffade mina fina flickor. Kom hem strax innan ett och sedan dess har jag inte gjort mycket. En sak som suger är att Mercedes åker utomlands igen imorgon så jag hann bara träffa henne en dag. Annars så känns det så sjukt bra att ha kommit hit och hanna kommer förmodligen hit nångång nästa vecka! WOHO

Nu ska jag titta på en film och sedan sova. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0