SKOLAVSLUTNINGEN

Gårkvällen blev faktiskt riktigt lyckad. På dagen efter skolavslutningen låg jag i sängen och dog av värmen och för att jag var så arg över betygen. Det kom några flickor till kullen på kvällen och efter det gick vi till Katja. Vi stannade inte där länge alls och drog till Alex istället. Där var det en mycket folk och roligt hade vi det! Vid fyra tiden började jag Karro och Johanna gå från malmberget tillbaka till kullen men jag blev kvar någonstans efter vägen och de fortsatte mot kullen. Emil kom förbi och följde med till kullen, under vår promenad hann vi sova i gräset, tappa bort oss på malmsta och i skogen. Pontus kom som tur och hämtade oss och skjutsade oss till kullen vid 6 tiden. Idag har dagen varit riktigt seg jag och Karro har legat i soffan och chillat hela dagen.

Snodde några bilder från karros blogg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0