IDAG

Kom hem från Emma för inte så länge sedan. Jag gick som sagt inte till skolan idag för jag hade feber och mådde verkligen skit hela dagen. Karro kom vid fem till mig och gjorde mig sällskap, vi tog det lungt och tittade film. Tanken var att jag skulle stanna hemma hela kvällen eftersom jag är sjuk men det kändes helt enkelt inte bra att sitta inne på en fredag kväll så vi drog ut och träffade Ebba och Julia en snabbis. Jag och Karro hoppade efter det på bussen och mötte Elin och Emma där. Karro drog hem och vi andra gick till Emma och chillade.

Imorgon hoppas jag att jag har blivit mycket friskare så jag kan ha en grymt rolig kväll med mina tjejer! Nu ska jag ta en alvedon och sedan sova. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0