Lilla vm

Sitter hos Karolina just nu medans hon är i duschen. Har varit och kollat lilla vm i fredags och igår. Igår gick jag och karro och kollade på  matchen som var klockan elva när maif spelade och sen vid två åkte vi hem till mig. Vi somnade ett tag och sedan drog vi på thai och käkade. Klockan sju for vi tillbaka till sporthallen och kollade den sista matchen. Vid elva tog jag och några andra bussen till Gällivare, men jag och Elin hoppade av vid statiol och köpte lite godis och gick sedan hem till henne. När klockan var halv två började jag gå hemmåt och somnade sedan ganska så snabbt.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer förmodligen så kommer vi hitta på något roligt men några roliga människor! Föresten så följer Karolina med mig till Stockholm imorgon, vilket kommer blir sjukt kul och att också få träffa mina saknade vänner i Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0