JAG ÄR TILLBAKA

Hallåååå, nu har jag ännu en gång varit borta från bloggen ganska länge. Men jag ska försöka bättra mig, jag tyckte att jag blev ganska duktig där ett tag på att blogga men nu vet jag inte riktigt vad som hände. Jag har iallafall nyss vaknat och ska om ett litet tag åka till byn och vada där över dagen. Jag ska övningsköra och jag hoppas verkligen att det går bättre än förra helgen då jag nästan körde ner i ett dike, i ett träd och det tog mig ungefär tio gånger innan jag fick bilen att ens rulla.

I veckan har det inte hänt speciellt mycket att tillbringat en stor del med min mattebok, sedan i torsdags var vi några som var och firade emma som fyllt år. Blev bjuden på en riktigt god tårta och cupcakes. Sedan på kvällen fick jag skjuts hem av Victor.

Igår på fredag åkte jag till Karolina och tog det lungt där ett tag, vi gick sedan till jacob efter ett tag kom också Johan dit. Vid tolv tiden gick vi och träffade lite folk och inte mycket efter det åkte jag hem.

Blev ett ovanligt långt inlägg tycker jag, men nu ska jag dra på mig lite kläder och sedan åka iväg. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0