JAG LEVER

Jag lever! För någon dag sedan så skrev jag ett väldigt långt inlägg när jag berättade om helgen osv. Men det lyckades försvinna så jag sket i att skriva ett till sedan. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu känns det som men kan berätta lite om vad som har hänt. I fredags kom det väldigt mycket folk till mig vi hade det riktigt kul, senare på kvällen drog nästan alla till alex. På lördag kom det också folk till mig men inte lika mycket som dagen innan det var roligt ett tag tills det kaosade en aning.

Jag har haft fullt upp den här vecka med plugg så har inte haft tid för bloggen. Jag är iallafall i stockholm nu igen, kände mig så less och sur på allt i gällivare så drog hit igen och jag kom också på att jag behövet köpa kläder till skolavslutningen. Nu ska jag sätta igång ett avsnitt av oc. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0