Helgen

Helgen har varit hyfsat rolig faktiskt förutom lite kaos i lördags. På fredagen kom först karro till mig och sedan också Olivia Ebba. Under kvällens gång hann det komma väldigt mycket folk hit och vi hade det väldigt roligt. Nästan alla bestämde sig sedan för att dra vidare till Alex, så då skjutsade philip oss dit. Där hade vi det roligt förutom några små insidenter. kvällen slutade iallafall med att Philip kom och hämtade mig Elin och karro och villken tid det var kommer jag inte riktigt ihåg. Igår alltså på Lördagen kom först Ebba och Olivia till mig, de stannade sedan kvar hos mig när jag gick till thai och käkade med Karro och Emma. Vi gick tillbaka till mig och efter ett tag så kom Johan lillis och Linus hit. Det kom sedan mer folk hit, och det var roligt ett tag tills det spårade en aning. Några drog sedan till tallbaka och vi var där ett tag tills jag och Elin tog cykeln tillbaka.

Idag har jag pluggat nästan hela dagen gick också ut och pratade med Elin en sväng tidigare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0