28 SEPTEMBER

Var ganska många veckor sedan jag skrev här sist. Allt flyter på som vanligt. Sista året på grundskolan nu och jag ska verkligen försöka ge mitt bästa nu, tillskillnad från i åttan. Kan berätta vad som har hänt de senaste dagarna i mitt liv. Drog en trip till mitt älskade stockholm i torsdags och hade det riktigt roligt. Fick äntligen träffa min mamma som jag faktiskt börjat sakna mycket nu på senaste tiden. På fredag gick jag till min gamla skola och träffade några gamla klass kamrater. Sedan gick jag Sofia och Mercedes vidare till Mercedes och tog igen en hel del som har hänt sen sist. På kvällen gick vi och träffade lite folk och sedan blev det donken häng som vanligt.
På lördagen tog jag och Mercedes en shopping runda på stan efter det åkte jag hem. Vid sju gick jag ner till Mercedes där Sofia också var. Senare på kvällen tog vi bussen med några andra till stockberget där det var var en hel del med härliga människor som jag inte träffat på länge. Sedan drog jag och sju andra fina tjejer vidare på lite äventyr. Hamnade på lite olika ställen under kvällens gång och hade det så himla kul! Vilken tid vi var hemma hos Mercedes vet jag inte, men somnade ganska fort när jag kom dit. Efter alldeles för lite timmars sömn begav jag mig hemått och tog flyget tillbaka till Gällivare på kvällen. Vilket inte alls var lika roligt.
Igår gjorde Hanna mig sällskap och sov hos mig. Idag har jag varit i skolan, på vårdcentralen och sedan pluggat hela dagen och nu sitter jag helt ensam i lägenheten och i brist på annat ska jag sova. Godnatt!
lyckades fota två bra bilder från lördagen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0